Snön faller och jag med den..

Ja! så var det måndag igen. Veckorna tycks bara bestå av måndag och fredag. Precis när man börjar glädja sig åt den stundande helgen, så är det måndag igen och ny vecka. Idag har det inte hänt nånting särskilt. Jobbade mellan 9 och 17.30. Därefter en timmes hundpromenad i snöfallet! Jag vill inte ha mera snö nu!! Det räcker!! Jag orkar inte skotta!! Dessutom går jag och inbillar mig att jag kommer att bli sjuk vilken sekund som helst. Varför skulle jag slippa undan influensan när ALLA andra tycks ha drabbats. Har haft lite huvudvärk hela dan, och lite snuvig är jag nog....


                                                                               


Nej, om man kunde vinna lite pengar ändå. Varför kommer inte Kim Kärnfalk hit nån gång från postkodlotteriet. Det vore väl på tiden! Lite grannyra här på kullen skulle inte skada. Jag har ju faktiskt varit med i lotteriet ända från starten.


                                                                               

Äntligen! har jag hittat det sjukaste klippet från hundra höjdare. Wall Winther, Berlinmurenkvinnan. Det är så sjukt att man inte kan fatta ....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0