Snö, snö, snö

Det tar aldrig slut, verkar det som. Det eviga snöandet. Just som man fick en aaaning vårkänsla så bara måste det vräka ner i över ett dygn. Onödigt!

Här är bröderna bus: Zigge och Snobben. Igår var deras matte sjuk men jag hämtade killarna ändå så att de fick sin morgonpromenad. Som tur var följde Madde med, lite trassligt med fyra koppel annars.


Det här inlägget började jag med på lunchen,men fick avbryta. Det knackade på dörren, och där stod en tjej som var försäljare åt ett frisörföretag. Hon var på väg till mig för första gången, men körde lite för långt upp i backen in på grannens tomt och körde fast. Bilen , som var en splitterny BMW gick inte att rubba. Vi försökte ,men till slut ringde jag efter en granne,Tage, som kom med brädstumpar och en skyffel. Till slut var hon loss. Slutet gott ,allting gott! (Men jag var inte intresserad av hennes produkter)
                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0