Lördag

Ja så var det helg igen! Alla dessa planer man har, men som bara rinner ut i sanden. Idag hade jag tänkt att jag skulle: städa, tvätta, betala räkningar,bada hundar och gå en långpromenad. Båda mina barn var borta så jag var helt själv. Skönt! att slippa tänka på mat. Jaha, och vad blev det? En långpromenad och betalning av räkningar! Resten av dan bara passerade. Nu har jag spenderat kvällen med ett glas vin, tittandes på Robinson. - Tur att man inte sökte dit!       
   
    

Härligt vårvinter väder var det idag iaf. Men säg det som varar. Nu varnas för kallare väder igen och snö!!! Neeeejjj, jag vill inte!!! Inte igen.

    

Jag längtar till sommaren, rena vägar= rena hundar

  

Så var det mannen som drack i smyg. Han ville bli hemlighetsfull.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0