Earth hour

Kom ihåg att släcka alla lampor nästa lördag !
      
En timme mellan 20.30 och 21.30 uppmanas hela världen att stänga av belysningen för att  visa sitt stöd i miljökampen.
-Bra ide' tycker jag, läste att Stockholms slott, Globen och Visby ringmur bl.a släcks ned. Är jag bara hemma så blir det mörkläggning här med!
                               
Min dotter tycker att jag är fruktansvärt äcklig som lägger ut bilder på igenproppade avlopp o.dyl. Jag ber om ursäkt för detta och som kompensation bjuder jag på en bild av mina finaste orkideer. 

Idag har jag och grabbarna i bandet träffats och försökt få till en låtlista. Efter att ha gått igenom den befintliga, tagit bort låtar vi tröttnat på,och lagt till nya, så hamnade vi på 54 stycken! Målet var ca 60, men det lär ta sin tid ändå.......
Så nu får Roland jobba hårt framöver.... 

                               



                                                                                          




Kommentarer
Postat av: Syrran

ett låttips: Tingeling!

2009-03-21 @ 10:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0