8 mars

Idag är det den internationella kvinnodagen! Joorå...javisst! Jag kan inte påstå att jag känner mig speciellt internationell, ganska svensk faktisk. Men Siv har iaf namnsdag och Leif Silbersky fyller år! Grattis grattis till dom! Idag har vi repat utan ordinarie sångare, det gick bra det med. Under de tre timmarna vi var där hann vi med en lååång fika och en(1) låt. Ska det va, så ska det va! Det blir nog bra till slut, kul med ny repertoar. Ja just ja, jag lever än! Jag tittade ju på melodifestivalen igår ( halva) och bara väntade på att få se BWO gå vidare till globen. Så när duellen med Lili & Sussie skulle börja kläckte jag ur mig att om inte BWO vinner så går jag och hänger mig! Ja...nu vann ju inte dom dååråå, men jag tog inte livet av mig, utan av melodifestivalen. Läste i morse iaf att Caroline af Ugglas gick vidare,kul!

                                                                                 

Jag har tre stolar i mitt hus. -En för ensamhet, två för vänskap, tre för sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0