regn och åter regn

Ska det aldrig sluta regna? Börjar bli less nu. Lite mysigt att vara inne och kura när man är ledig, men helst vill man ju vara ute nu när det ska vara sommar!

             

Igår kväll hade jag riktigt långtråkigt. Inga unga ungar hemma och inget av värde på tv. Gick över till Anna och drack lite vin istället..

Idag har jag varit riktigt duktig och bakat bullar... förra gången undrade jag ju hur länge de skulle räcka och jag tror de tog slut efter en och en halv vecka....

Nu har vi ingen som fyller år här hemma men jag har inga förhoppningar om att de ska räcka längre för det. Kan ju hända att ett antal försvinner på morgondagens rep....

             
             Så här blev dom....

             
             Madde har oxå varit duktig och bakat muffins med jordgubbar och choklad i.

Snart sticker mina barn till Gräsö för att käka och umgås med sin far. Synd på vädret bara, de får väl sitta inne. Jag får väl tillbringa kvällen i soffan...eller vid datorn...

              
             Jag är med överallt...


Kommentarer
Postat av: Erik

Bullarna var jätte goda. Tack så mycket för att du tänker på oss i bandet när du bakar:-)

2009-06-15 @ 00:25:56
URL: http://erikibennarby.blogspot.com/
Postat av: Annika

Det var så lite så....

2009-06-15 @ 07:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0