jaha ja!

Då var det måndag igen då! Bara att slita och gno. Min röst är så sakteliga på väg att infinna sig igen men jag är fortfarande väldigt förkyld.Ögonen är rödsprängda och min röst  har en underlig ton, så det känns som om jag måste förklara mig för varenda kund att jag är förkyld och inget annat.....Man kan ju tro att jag har druckit whiskey hela helgen, men se det har jag inte!
               



Helgen blev ju helt enastående fin med tanke på vädret. Vi i bandet åkte ner till replokalen kl 14 i lördags och packade allt och körde ner till IP. Där blev vi klara ungefär kl18, snabbt hem och duscha o käka sen ner igen till kl 20. Vi började spela kl 20.30, Då var det inte många där, men det blev ju som uppvärmning för oss. Nästa set vid ca22 hade betydligt fler människor (och mygg!) strömmat till. Vilket jäkla drag! Skitkul! trots att jag inte var på topp själv. När vi spelat färdigt sista setet vid 00.30 var alla helt galna och skrek att vi måste fortsätta, tyvärr fick vi inte det för att dansbandet Torgeirs skulle få spela sista timmen. Tråkigt men bara att acceptera. Kul att folk gillade oss,det blev nytt publikrekord i år med ca 700 betalande.....inte illa:)

Igår söndag gick nog luften ur mig lite, man har ju varit på helspänn hela veckan, så på kvällen hade jag fått feber igen. Men inatt har jag sovit skapligt så det blir nog bättre framåt fredag; då vi har lite studentfirande!!!


                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0