4 juni, skulle inte tro det!

Herregud vilket väder, spöregn och 5(!) grader...Vad är detta? Ska det va på det viset?? Nej nu får vi verkligen hoppas att det blir bättre i morgon då alla glada, fina, vita studenter springer ut från sina skolor. Känns ju inte som det är nån ide att klä upp sig själv. Regnjacka o paraply verkar mest troligt.

Idag hoppas jag kunna sluta redan vid 16-tiden, för att kanske hinna påbörja smörgåstårtan till i morrn. Sen repar vi ju som vanligt kl.18. Så tårtan får väl färdigställas i natt eller i gryningen... Borde ha haft nåt fikabröd med mig ikväll, det var rätt länge sen nu. Måste fjäska med jämna mellanrum.

             

Klockan är nu 13.35 jag har lunch och min son har ännu inte klivit ur sängen. Jo han var upp och vände nyss, man undrar ju vad de gör om kvällarna när han är ute och ränner? Han fick sommarlov redan igår, så då är det tydligen fritt fram att vända på dygnet direkt....hoppas han får jobba hos sin far i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0