Usch...

Usch, jag mår lite pyton idag....Gårdagen var skitkul, men som vanligt får man lida för det dan efter. Jag, Pernilla och Madde träffades på dan och värmde upp med lite gamla minnen från vår ungdom...jag tog med ett fotoalbum från vår "storhetstid". Vi var till Benidorm när vi var nitton år, och jag kan ju säga att takterna sitter i än....

På kvällskvisten tog vi bussen ner på stan, och så gick vi till Flustret och käkade. Mycket god lax och ett gott rose'vin. Resten av kvällen bara rann iväg, som tur var hade min dotter återigen lovat att hämta mig. Tur, för det gick tydligen inga upptåg,utan bara ersättningsbussar.

Träffade Pelle och hans kompis Christer  där, så de fick åka med oss hem...Och Pelle stackarn skulle åka till Göteborg i morse...inte kul att sitta i en bil så länge dagen efter.....

Jaa så idag har jag lätt huvudvärk, och ingen vidare aptit......
                      

Jag får ta tillbaka mitt uttalande om att del har mage att resa bort när vi kan repa istället...Det visade sig att en del tydligen har "mage att stanna hemma" ......ha ha ha

Nu ska jag försöka njuta av min semester, känns som en vanlig söndag, men guud va skönt att slippa ställa alarmet till i morrn bitti.

Tänk om det var så här när man packade upp nåt man beställt.....

                  

Kommentarer
Postat av: Pernilla

lördagsaftonsammanfattning ( )

2009-07-12 @ 20:12:38
Postat av: Pernilla

lördagsaftonsammanfattning ( )

2009-07-12 @ 20:14:38
Postat av: Annika

Ja det blev en liten längre parantes....

2009-07-13 @ 09:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0