Shopping

                              

Idag åkte jag till Thuns med Madde och AnnaLena. Det är  inte ofta jag är där....blir väl 2 ggr om året ungefär. Var laddad inför att skaffa mer kläder till min redan proppfulla garderob. Men så blev det inte! Nej! Det fanns ingenting åt mig...nästan iaf. Köpte en tröja och ett par skor. Sen lite plock som papptallrikar, godis, hygiengrejer och smink. Men inte gör det nåt, jag spar ju pengar!

Är skitsugen på ett glas vin just nu...men vet inte om jag måste skjutsa ut Madde till Gräsö ikväll. Hon jobbar i morrn bitti i Öregrund. Det lutar åt att hon får ta bilen själv...jag kan nog klara mig utan den.

Alex är i Stockholm med sin pappa..de skulle träffa våra vänner Johan o Marie Anne där för att gå på Grönan. De är ju ute med sin båt i skärgården nu men skulle ta sig in till Wasahamnen idag. Guud vad jag saknar båtlivet och skärgården!!

                 
                  Här skulle jag vilja vara nu....


Har lagt ett bud på Tradera på en skivspelare med USB/SD kort. Alltså ,så jag kan spela mina gamla LP-skivor och föra över de till datorn..Hoppas hoppas ingen bjuder över...Vore skithäftigt att damma av de gamla godingarna igen!

                   

                   

                   

Ja! det här ligger på vinden nån stans....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0