SEMESTER!!!!

Ååhh! Luften har gått ur mig, äntligen ledig.....Skönt, bara vädret blir lite bättre så...

Idag har jag varit en vända till stan med min syster. Jag hade lite ärenden till en grossist, och sen gick vi på stan. Vi hade trott att vi skulle göra världens fynd på rean, men det blev inte så mycket handlat. Men jag köpte iaf en bikini med tillhörande shorts ganska billigt.Sen lite annat smått och gott, pengarna försvann på nåt underligt vis ändå. Iof så fikade vi på Landings, och det är ju inte direkt billigt....

De gick omkring på stan och delade ut gratis myggspray..Bra!, men för jävligt, rent ut sagt, att det ska behövas...

               

Handlade lite vin inför morgondagen. Nu gäller det bara att välja färg....rose' eller vitt?

När jag kom hem inträdde den berömda "paltkoman" igen och jag tog en liten tupplur...

Det är ju faktiskt uppehåll nu, så man borde kanske göra lite nytta ute, men jag vet inte...kan ju göra't nån annan dag....

Madde blev överraskande ledig från sitt jobb ikväll o i morgon, så hon är för närvarande hemma. Tror iof att det inte varar länge, inte kan man ju vara hemma med morsan en fredag kväll...Just ja, hon fick en present av mig som hon kanske har nytta av i sitt jobb på Strandhotellet...

           

Jag får väl ställa upp som försökskanin, om hon vill testblanda nån gång....vad gör man inte för sina barn?

Sonen är i Norrtälje med sin far och sin kusin. De åkte båt dit från Gräsö i går kväll, och ska gå på "american car-show" i morrn!

Repet igår var kul trots att Mattias inte var med. Nu får vi se när vi kan repa nästa gång, svårt i semester tider att få till nån dag som passar alla. Kan inte förstå hur en del har mage att resa bort, när vi kan repa istället...(hahaha)
Nejdå, jag bara skojar....vi överlever nog, nästan, knappt, kanske.....

Kommentarer
Postat av: Mage att stanna hemma

Säg till ba! så repar vi! :) Hahaha

2009-07-11 @ 21:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0