regnet det bara öser ner.....

Inatt har jag vaknat ett antal gånger.För det första har teven stått på nere i vardagsrummet med hög volym. När jag gick och la mig vid halvett -ett så satt bägge tonåringarna kvar..Sonen blev sedan hämtad av sin far kl 01.00 (!) för de skulle sova på Gräsö, för att idag åka till Åland. Uffe ska köra rally, och Alex ska vara kartläsare..... Tillbaka till natten då...Teven gjorde mig galen, men jag orkade inte gå ner. Tänkte väl att Madde nån gång skulle vakna i soffan och stänga av...När jag nu på morgonen kom ner så är det ingen där! Madde har tydligen gått och lagt sig, och lämnat teven på.....Sen har regnet öst ner inatt, vaknade till och från av det med.
                       

Igår kväll repade vi, utan Mattias som är bortrest. Vi körde uteslutande Bon Jovi...det är ett medley som vi själva håller på att knåpa ihop. Kul men det tar tid, speciellt när vi ,mitt i alltihopa,får för oss att ändra ordning på låtarna,när vi nästan börjar få kläm på intron och övergångar. Men det blir nog skitbra till slut. Får väl se om vi hinner till 4 augusti då vi spelar i Öregrund....

Jag har snart endast en halv gavel kvar att skrapa och måla...men vädret verkar inte vara med mig idag. Förresten så når jag inte ända upp, för jag har inte fått hjälp att resa ställningen på den sidan...Snacka om att jag var optimist, som trodde att jag skulle vara färdig FÖRE semestern...men men vädret rår man inte på, däremot motivationen.....

Min bil gick ju inte igenom besiktningen för ett par veckor sen....det var en liten, liten lampa som var trasig (positionsljus) iof ganska viktig, men ska man verkligen behöva besikta om för det? Igår gick jag ut på nätet och såg att det fanns en tid ledig  på em i Tierp. Perfekt! Nu är det gjort och det kostade mig 200kr!!! att visa lampan i 10 sek.....

                        
                         Typ en sån här......

Kommentarer
Postat av: Erik

Broder är hemma, skulle sitta fint med ett rep idag. Visst är bilprovningen kul?

2009-07-25 @ 11:08:16
URL: http://erikibennarby.blogspot.com/
Postat av: Erik

Broder är hemma, skulle sitta fint med ett rep idag. Visst är bilprovningen kul?

2009-07-25 @ 11:08:30
URL: http://erikibennarby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0