oonnsdaaag.....

Veckan släpar sig fram,sakta men säkert. Snart så, i morgon kväll ska jag hälla upp ett glas vin och skåla med mig själv. En dag till att jobba sen semester i hela tre veckor!! Härligt men tråkigt på samma gång. Känns ju lite som förra sommaren, då man precis blivit ensam. Tyckte ju att jag repat mig bra de senaste månaderna, men sen slogs man omkull igen för ett par veckor sedan....ja ja ...det som inte dödar.....

           

Vädret då? Ja vad ska man säga om det? Värmen och solen försvann, hoppas det vänder igen till helgen. Jag måste ju som bekant fortsätta med husmålningen. Ena gaveln är faktiskt helt klar nu och framsidan är det bara lite småfix kvar med....Det tar sig!

                 

     
Just ja! på lördag blir det utgång i Uppsala...troligen hamnar vi väl till slut på Flustret....Ska bli kul att få träffa Pernilla och Madde igen! Mina barn kommer inte att vara hemma, så Lovis får troligen vara hos 'moster' AnnaLena.

I morrn repar vi igen, dock utan sångare,men det funkar ändå. Undrar om jag ska baka något? Vi kommer troligen inte att kunna repa på ett par veckor framöver, så man kanske skulle fresta dom med nåt gott......Funderar på chokladmuffins med jordgubbar i....
                    

Varför kan man inte utrota dessa djävulens otyg????

              
Jag HATAR mygg! De nästlar sig in och är överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0