en eeevigheeet!!!

Vad sakta tiden går när man väntar på semestern. Jag jobbar ju även nästa vecka och det känns som en evighet. Sen är ju jag lite knepig, för att första semesterveckan har jag panik för att jag ska hinna allt  som jag tänkt. Andra veckan börjar ångesten komma för att halva tiden redan gått och sista veckan går jag och mår dåligt för att jag ska börja jobba igen! Sjukt va? Nej tänk om man kunde slappna av från dag ett.....

               

Idag har jag jobbat mellan 9.00 och 17.30, och direkt därefter svingade jag mig upp och målade lite på huset. Min mamma kom och var såå orolig att jag skulle trilla ner. Och det kanske är bra att nån är i närheten, för tänk om jag skulle ramla ner, vem skulle sakna mig på direkten? Kanske nästa dags kunder skulle fundera varför jag inte öppnade dörren!

Nu tror jag inte att jag kommer att ramla, men man kan ju drabbas av nåt akut yrselanfall eller dylikt.....
Som tur är, så var det inga mygg på den höjden, men nere på marken fanns det desto fler. Vilka satans hemska djur,som kan förstöra en hel kväll....

Borde nog ta och lyssna lite på de tre Bon Jovi låtarna vi håller på att repa in som ett medley. Blir nog bra när det är färdigt!

Gud vad det är bra med Spotify! I princip all musik finns tillgänglig där, och man kan göra egna spellistor för en hel kväll om man vill. Precis just nu spelar jag Livin' on a prayer med Bon Jovi....

                 

Min dotter for till stan idag med två kompisar för att shoppa, och det gjorde hon verkligen. Hon har en speciell förmåga att leta reda på de där riktiga guldkornen på rean. Jag är riktigt avundsjuk. Tyvärr var hon inte på humör när jag kom för att beundra hennes fynd. Jag var tydligen irriterande.... När jag tog i en parfymflaska för att dofta skrek hon: Sluta! skaffa ett eget liv!!!!....Jaha oj ursäkta då!  En trött tonåring är livsfarlig....Hugger utan förvarning....

                     




.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0