måndagssammanfattning

Vaknade vid halv-nio klev upp och strax därefter kom min son hem med famnen full av pokaler från rallyt på Åland. Det var inte måttligt vad de var generösa i den motorklubben...3 pokaler en kartong med en teservis gjord av nån åländsk keramiker och sist men inte minst kanske det bästa av allt: 2 muggar med ECKERÖLINJENS LOGGA!!!! WOW!!!!

På onsdag ska jag åka Eckerölinjen med syrrans familj och en kompis till henne. Tänk om de säljer muggar på båten....?

Gick in och åt frukost, sen tog jag tag i en målarpensel och en färghink.... Hann bara stå en liten stund innan Uffe kom tillbaks och sa att han kunde hjälpa mig med Haki-ställningen! Skitbra...grannen B-O kom oxå och hjälpte till. Så nu kan jag slutföra detta projekt snart. Målade färdigt nedre delen av gaveln, sen klippte jag gräsmattan och sen klättrade jag upp och skrapade och grundmålade den sista delen....

                  

                 Fick till ställningen ett hack högre på den här sidan, så nu når jag lite bättre!


Detta har tagit hela dan, förutom en sväng till färghandeln för att hämta mera färg....

Min kropp känns rätt mör nu, så jag har belönat mig med ett glas vin till bloggandet...mmmm..

Ja nu så händer väl inget mer idag...får väl ta och krypa till kojs snart.... Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0