kottan....

Ikväll åkte Madde, jag, Camilla och Susanne till Rasbo för att hälsa på Kottan och hennes valpar. Den andra tiken Pärlan hade ju oxå fått valpar bara fyra dagar efter Kottan, så det var fjorton små pyren där....

         
          Kottan fick bara brun-vita valpar, Pärlan fick både bruna och fläckiga...

         


          
          Sex veckor gammal....

          
          Tur att alla valpar var tingade....

          
          Känns nästan som jag är mormor nu....

         
           Mamma Kottan

Nu dröjer det bara två veckor tills jag får hem Kottan. Då är det bara att börja om med motionerandet igen, så att hennes kropp blir slimmad igen....och min med.

Ja så har det gått en dag på den superlånga veckan...bara att härda ut. Snart så...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0