Fredag....eller nu är det ju lördag..

Ja nu har mina middagsgäster åkt hem och klockan är halvtvå. Middagen blev mkt lyckad, alla tyckte om min grekiska delikatesspanna. Men precis som jag förstod så var receptet lite väl tilltaget...det blev rejält med mat över....men bättre det än att det tar slut! Receptet lägger jag ut imorrn...

                
                                 Ja så här ser själva huvudrätten ut....smarrig...

Några glas vin eller öl till och kvällen var fulländad...

Är det nån som är sugen...så hör av er..det finns mkt mat över...

Vi satt faktiskt ute och trotsade mygginvasionen, men när vi druckit kaffe gav vi upp. Det är väl ändå själva f-n att man inte ska kunna sitta ute en sommarkväll....

I morgon bär det av till kusten, Sikhjälma närmare bestämt.Ska träffa Birgitta o Lars Åke, som har stuga där. Hoppas det blir badväder....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0