eckerö!

Ja! Nu så har vi varit till Åland.Madde, Camilla och jag ..plus syrran och hennes familj...och så Ewa och två av hennes barn.Vi åkte med tre-färjan och började direkt med smörgåsbordet....Aalborg snaps 8cl...Matte o jag var ju tvungna...

                 
                  ...mmm mumma!!!

                  
                   Systrarna sisters.....  och jag då med 8cl Aalborg....

                   
                   Camilla och Matte på soldäck

                  
                   mycket mat fanns det...

                  
                   ....för att inte tala om dricka....

                  
                   Tillbaka i Sverige....

                  
                   Red bull och Jäger... mums fillibabba....

Ja det ordnade sig så bra att Madde körde en bil och Camilla körde en...så vi 40-plusare kunde dricka ohejdat!!!!
Ha ha ha....Tyvärr var det så knökfullt på båten så man tappade sugen att handla i taxfreee...men 6 flaskor vin får väl  duga...

Träffade min mor med man oxå å båten, de hade varit på Åland sen i måndags.

Nya tag imorrn med förhoppningsvis uppehållsväder...så man kan måla lite.....

Over and out!!! Godnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0