Tråkmåndag med Arne Weise

Måndag igen! Lugnt på jobbet , lugnt efter jobbet. Det enda som var bra var att sonen och jag åt leverbiff (mums!) eftersom dottern, som hatar  lever, inte tänker vara hemma särskilt mycket denna vecka. Hon är nämligen husvakt åt sin farmor som är i fjällen. Vad mer kan hon tänkas hata i matväg? Det gäller ju att passa på...
Hundarna fick sin sedvanliga kvällspromenad och sen har man fastnat i tv-soffan. Inget av värde där heller.
På facebook ställde jag upp i en sorts frågesport där man beroende av vad man svarat ,liknades vid en tv-kändis.
Jag tyckte att jag svarade normalt....och resultatet blev: ARNE WEISE!!?? Nej nu ska jag gå i säng                                                 

                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0