Torsdag

Ja så var det torsdag...igen...! Och hela "min" flock är samlad. Madde är tillbaka efter att ha jobbat två dar i Uppsala. Har knappt träffat henne den senaste veckan och snart drar hon ju norröver... Men i morrn ska hon och jag åka och julhandla lite. Fast först ska jag till tandläkar'n på morron...usch...

                      
                       ....trevligt....hmmm....nej!

Iaf får vi lite främmande på söndag, då vi ska käka smörgåstårta och på sätt och vis fira av Madde.... Så lörda'n får jag väl ägna åt att sno ihop tårtan, det tar sin lilla tid...

Tänka sig!! UNT har kommit varje morgon nu i hela TRE dagar...fantastiskt! Men snart drabbas väl tidningsbudet av minnesförlust igen.....

På onsdag har jag tagit ledigt från jobbet...vi har nämligen en spelning då! Mitt i veckan! Nåt företag som inviger nya lokaler tror jag att det var. Blir nog lite annorlunda...lär ju inte bli en massa fulla människor som står o sjunger med, ha ha ha, eller man vet aldrig. Får återkomma med rapport på torsdag.

Ett litet rep blev det ikväll oxå...vi bestämde oss för vilka låtar vi skulle ha med på onsdag, och så körde vi bara dom. Det var så kallt i replokalen att jag hällde i mig flera koppar kaffe...så då blir jag klarvaken in på småtimmarna då! Nu när fullmånen är på väg tillbaka....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0