Ramund...here I come!

Idag har jag bokat en liten mysig fjällstuga i Ramundberget. Det ska bli sååå kul att få åka skidor och förstås träffa Madde däruppe. I mitten av januari drar Alex och jag....Risken är ju att det är svinkallt då, men det räknas som lågsäsong och det innebär halva priset! Får se om det finns nån mer som vill hänga på?

                    
                    Mysigt värre!!

Här hemma håller Madde på att packa...Det är inte lite saker hon ska ta med sig...Bara skidkläderna tar ju upp jättestor plats.

Själv har jag haft fullproppat på jobbet idag, och så är det ända fram till jul. Då går väl luften ur mig!

Jag har ju berättat förr om mina snälla kunder som kommer med plommon och äpplen o.dyl.........men idag fick jag en present av ett helt annat slag....

                               
                                Jag fick Nya Testamentet...Va snällt!! I pocketformat och allt...

Det är som med Stieg Larssons böcker, alla pratar om hur bra dom är, men jag har inte läst dom eller sett filmerna. Lika med bibeln...den har jag aldrig läst...vete sjutton om jag kommer att göra det heller. Men det är tanken som räknas, och jag tycker att det var snällt av min kund att ge mig den!

Halleluja!!!



Kommentarer
Postat av: syrran

visst var väl Stieg Larssons böcker bra, men lite överskattade tycker jag...den där däremot kanske är något att bita i, bra story om en hjälte som går på vatten bl.a . Barnen o herdarna barnen o herdarnaaa

2009-12-08 @ 14:52:57
Postat av: Annika

Ja kanske det...men jag bläddrade lite i den och tyckte den verkar innehålla en hel del våld...så jag vet inte...

2009-12-08 @ 19:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0