Lördag

Den här dan har på nått sätt bara passerat. Klockan är iof "bara" halvsju, men det kommer väl inte att hända speciellt mkt mer nu. Madde har åkt in till Gävle för att lyssna på Lars Winnerbäck tillsammans med några kompisar, och Alex drog nyss iväg till en polare....Så det blir vovvsingarna och jag i kväll.
Jag var iaf till Tobo Glasblåseri på fm och köpte en present, som Birgitta ska få i morrn. Det blev ett jättefint glashjärta i blått, som man kan hänga i fönstret. Trevligt ställe det där....
Resten av dan har jag städat och lagat mat m.m såna där "måsten" som ingen annan gör...
Det var min tur att spela på travet idag...och inte orkade jag sno ihop ett eget system. Det fick bli en Harry Boy. 6 RÄTT!!!.....men bara 47kr i utdelning....det är väl då själva f-n!
I morgon är det andra advent...och just nu regnar det här utanför. Snacka om julstämning....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0