Julafton

Ja, snacka om lugn inledning på julafton. Klev ur sängen klockan nio och gick och skrotade i mysdress halva förmiddan....Strax efter tolv kom syster med familj hit och vi åkte till kyrkan och tände ljus...De hade lite bråttom in till stan, så de följde aldrig med in....

 
Jag gick in till grannkatten och önskade God Jul, och serverade lite god mat till henne.


Nu har jag slötittat på tv en stund och mina gos-tjejer är lika slöa dom!

                      
                       Ingen stress här inte!

                      
                       Lovis är julfin....

                      
                       Om ett tag far jag över till min mor...det börjar kurra i magen....


OCH FRÅN OSS ALLA, TILL ER ALLA, VILL JAG ÖNSKA EN RIKTIGT GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0