Guud va jag är trött....

Mitt försök till en hel natts sömn gick åt pipan igen...Men jag fick väl ihop till 4-4,5 timmars sömn iaf...Jag kan inte begripa vad det är som är fel...Men ikväll, ikväll kommer jag nog att somna ovaggad, för jag är helt slut nu!

Alex har kommit fram...tror jag...fick svar på ett sms vid lunch-tid och då var de i Funäs...

Så nu är det jag och hundarna...

Var in och matade grannarnas katt på lunchen, 13 minusgrader ute brr.. Fick se att jag glömt bort att ta in torkvindan före vintern...Ja ja, skit samma...

                         
                          Vackert med snön på linorna...

                          
                          Det här är en järngryta med ljung, granris och en ljuslykta i...?

Hade besök av en försäljare idag...brukar få en chokladask till jul, men inte idag. Idag fick jag ett hand-spa-kit!

                         
                          -Oj så mjuka, lena händer jag får......

Nu ska jag försöka få i mig lite föda, sen på med en massa kläder, rasta hundar...sen blir det nog ryggläge i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0