Fredag 4 dec

Gick upp ca 06.45 i morse....Ingen sovmorgon på min lediga dag. Tjugo över åtta åkte jag o Madde till Tierp, för jag hade ju tandläkartid där 08.40...De ville kolla upp en tand som såg lite skum ut i våras, men det var ingen fara med den...Direkt därifrån in till Uppsala för lite julshopping...

Madde skulle möta upp sin kompis Sofie, så jag fick lite tid för mig själv att handla julklappar mina barn! Sen kom Alex från plugget och vi åkte allihop ut till IKEA. Vi käkade, strosade och... larvade oss, så Alex fick nog och gick till Stadium....

                                
                                 en mössa med blomrabatt!!


                                
                                 Eller kanske en gräddtårta med ljus i ....

                                
                                 En "mega"säng med plats för många!!

Ja ja...sen åkte vi till Willys för att handla alla ingredienser till smörgåstårtan, som jag ska knåpa ihop i morrn.

Dagen  blev väldigt lyckad..Jag är i princip klar med julklapparna...nästan...Städade lite när jag kom hem och tände lite ljus och hällde upp ett glas rött...mumma!!!

Kom på att jag glömde köpa en kort liten jacka, jag provade på "Gina"...men tänka sig...man kunde ju shoppa på nätet...Nu är den beställd och betald. Kommer inom 2-3 arbetsdagar..Det ni!!

Jag berättade ju härom dan om mina problem och aggressioner mot tidningsbudet...och idag berättade Madde att när hon tittade ut genom fönstret i onsdags morse vid sextiden så kom UNT-bilen. Han stannade och la i Annonsbladet i grannarnas låda, men sen hade han bara suttit o tittat sig omkring,och det verkade som han tänkte åka. Då fick han se Madde i fönstret...la i tidningen..och vinkade till henne!!! Va? Skummis!

                                  


Ny dag i morgon...nya prövningar....


Livet, det är konsten att dra sig fram tills man kan dra sig tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0