Åhåhå, å en flaska rom.....

Ja vad säger man? Det finns snälla människor och det finns ultra-snälla människor....Härom veckan berättade jag ju att jag fick en så fiin present av en kund..Nya Testamentet...! Jag har faktiskt kikat lite i den boken, men jag tror inte jag kommer att sträckläsa den, inte nu iaf.

 
Men så kommer då denna fantastiska människa idag och ger mig raka motsatsen till Bibeln....


....En flaska....Captain Morgan!!

Ha ha!! precis vad jag önskat mig faktiskt!!

                         
                          Några glas av den här... så kan jag sjunga några psalmer sen....


Tack snälla!!

Annars har det inte hänt nåt speciellt...Jobbade till halv-sju, handlade, gav mat till grannarnas katt och slumrade en stund i soffan... Natten till idag sov jag max tre timmar. Vet inte varför...Så här var det i våras med, när jag stressade som en idiot och blev dunderförkyld. Bara att härda ut en och en halv dag till!

I morgon bitti åker Alex till Ramund med sin far och Anna. Hoppas det inte är oväder på vägen dit.

Själv har jag en lång dags jobb framför mig. Ska försöka sova om en stund...om det går...


Kommentarer
Postat av: anna

om du vill ha nån att sjunga duett med så ring,bara ring.Ja jag kan ju smaka lite ur flaskan med om så e'...

2009-12-22 @ 19:52:06
Postat av: Annika

Självklart!! Då ska vi bli riktigt "andliga"....

2009-12-22 @ 22:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0