Aaathjooo!

Prosit! Helt tvärt blev jag dunderförkyld på em idag. Det spränger i bihålorna och jag nyser och snorar.... Inte kul, men typiskt mig. Det brukar kunna bli så här när jag blir ledig. Man har stått emot alla baciller under hela julrushen, men när man slappnar av bryter det ut.

Hela dagen har jag tillbringat i soffan, framför teven.

Tur att det är helg, så man kan vila och kurera sig...får väl se hur det utvecklar sig...om det börjar växa ut nån knorr...

Sonen kom hem ikväll efter fjällresan. Allt tycks ha gått bra och han har åkt mycket skidor.

Nu ska jag förflytta mig till sängen och hoppas på att somna kvickt innan nässprayet slutat verka...

NÖFF NÖFF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0