vardagslyx!

Vaknade av ett konstigt ljud 04.11 i morse....Det var Maddes alarm som väckte mig. Just ja! hon ska ju jobba....Såg  på klockradion att det varit strömavbrott oxå, men bara en stund...Lyckades somna om och hamnade i nån konstig dröm.

På eftermiddagen ringde Anna och undrade om inte jag ville komma och käka hos henne...Självklart ville jag det! Jag jobbade till kl18.Madde kom hem och fick oxå följa med.Skitgod lasagne och till det några glas rödvin mmm.....det är väl vardagslyx om något? Vi kom överens om att det inte var sista gången vi åt hos varandra, det är ju roligare att laga mat om man har någon att bjuda det på!

                    

Är det nån som vill ha några trojanska  hästar då? Jag mitt klantarsle, skulle prompt öppna en tveksam fil som ngn skickat till mig på FB... Ja det var ju virus...hade man ju kunnat räkna ut med lilltån....

                     

Hittade ett alldeles underbart klipp med en treåring som spelar trummor...vilken kille!



               
                Ja du Matti...vad säger man?

Kommentarer
Postat av: Matti

Ja, nästan så man önskar att man vore tre igen..:)

2009-08-13 @ 11:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0