Torsdag

Ja! då var det helg igen då..... Ledig fredag som vanligt.

Idag har jag jobbat hela dagen,bakade lite på lunchen, sen direkt till replokalen. Blev inte mycket till rep, mest snack och fika....

Direkt från repet kl.21 åkte jag till min mor, som hade lite bjudning.(fyllde år härom dan) god mat och trevliga människor!
 
Vad ska man hitta på i morrn då? Jo jag måste in till den stora metropolen Tierp för att köpa hundmat och en ny hemtelefon...Det är vad som måste göras iaf. Skönt att bara vara ledig, hoppas det blir sol....

Här på kullen där jag bor (Beverly Hills som vi säger...) fungerar jag lite som spindeln i nätet för tillfället. Jag är katt och postvakt åt mina grannar bakom mig, och blomvattnare åt grannarna bredvid. Det är kul att man kan hjälpas åt, nästa gång kan det vara jag som behöver hjälp...är det inte datorer, så kan det vara nåt verktyg som fattas eller hundvakt! Vi har det väldigt bra här...:)  

                            




En liten historia så här på kvällskvisten kanske:

Nyhetsinslag i Norge:
*En helikopter kraschade i en kyrkogård i Oslo....hittills har polisen hittat 500 döda*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0