Speedad?

Jag sa ju igår att vi tänkte snygga till lite i källaren, och lovade då lite före och efterbilder....Ja tyvärr så kan det inte bli några före-bilder. Idag inträffade något oväntat(!) Madde började städa källaren medans jag jobbade....Och det var ingen dålig städning, hon röjde och skurade så det stod härliga till! Efter det skruvade hon ihop lagerhyllorna och bar ner alla skor och annat jox som stått i trappen. Fantastiskt! Dessutom hade hon bakat kakor innan lunch.....

När jag slutade vid 18-tiden tänkte jag baka lite äppelrutor....då säger Madde: -Jag ska baka ciabatta-bröd!! - Jaha...okej... Och efter det duschade hon hundarna som lyckats rulla sig i något som luktade f-n...

Jag börjar nästan fundera på om hon går på något? Uppåttjack! Speed! Ja ja, hoppas den goda viljan och energin håller i sig....

                           

Nu är det mörkt så jag får ta några bilder i morrn kanske. Hör just nu ett ljud ifrån Maddes rum...tittar in och vad gör hon? Jo står på step-up maskinen och tränar...Oj oj..måste kanske kolla upp det här....?

Och den stackarn Fuglesang kom inte iväg idag...40mil skulle han åka....

                     
                     ....kan man verkligen kalla det rymden?

Kommentarer
Postat av: syrran

Är rymdfärjorna så känsliga för oväder kan man ju verkligen undra.

Det borde väl vara rejäla grejer det där.. men som sagt han ska ju inte så högt upp..

2009-08-26 @ 16:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0