ordning och reda...fest på fredag...hmm?

Ja idag vaknade man pigg och utvilad. Klev upp vid halvnio- nio nånting...bara hundarna och jag var vakna. Tog en dusch och satte mig sen i en solstol och njöt. När Madde visade livstecken runt elva, bestämde vi oss för att åka till IKEA. Jag har nämligen fått en vision om hur fint vi skulle kunna ha det i källaren....lite mer ordning och reda på alla saker.

               

Vi hittade det vi skulle och lite till....Det vi skulle ha var några lagerhyllor och plastlådor med lock. Hittade skolådor i tyg, så nu ska alla skor som dräller omkring, speciellt i källartrappen, få sin plats på hyllan. Jag tänkte lägga upp några före och efter-bilder sen när vi kommer igång....Tyvärr måste det städas och slängas en massa bråte innan det är dags att skruva hyllor....

Sen vet jag inte vad som hände...jag fick sån energi när jag kom hem, att jag bakade bullar!

Imorgon har jag fullt skubb på jobbet och ev ett rep på kvällen.

                        

Fick nyss vetskap om att min dotter planerar fest här hemma på fredag. Vad göra? Beblanda mig med ungdomen eller fly fältet?? Finns det nån barmhärtig själ att våldgästa?

                   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hurtbulle!! ha ha

Du vet ju att du alltid kan komma hit med hundar o ungar o hembränt äppelvin..



2009-08-24 @ 09:18:18
Postat av: Annika

Ja nu var ju ovanstående kommentar inte signerad...så vem ska jag åka till? Vem vet inte jag.....

2009-08-24 @ 12:57:52
Postat av: syrran

Det var jag som tydligen varit lite slarvig med signeringen.. ska ej upprepas

2009-08-26 @ 16:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0