Oj oj oj...

Jaha ja...det blev ju inte alls som jag tänkt mig....igår alltså..

Dagen började väldigt lugnt, gjorde inte många knop. På em ringde Anna och frågade om jag hade lust att komma och fika, och det hade jag ju såklart! Susanne kom oxå och vi blev bjudna på en skitgod morotskaka. Vid halvfem-snåret gick jag hem och där var det bara hundarna hemma. Alex hade åkt till Stockholm för att kolla på The Voice 09 i kungsan, och Maddde skulle på dans i Tobo, så hon var väl på nån förfest.....

Jag tog en dusch och tänkte att jag skulle passa på att storstäda nu när jag var ensam hemma. Och jag började faktiskt dammsuga oxå, men se då ringde Anna igen och sa att jag kunde ju komma hem till henne och dricka lite vin, för hon och tre tjejer till skulle oxå till Tobo på dans. - Ja men varför inte? Jag kan väl lika bra gå dit i stället för att vara hemma o städa..Sagt o gjort där hamna jag...och rätt som det var så var jag i Tobo med...

Regnet öste ner hela kvällen och det blev en blöt tillställning..på alla sätt och vis....

Efter en biltur till Tierp (!!?) så kom vi hem till mig...samtidigt kom Madde och två av hennes kompisar hem hit...

             

Vi hade trevligt och kollade på en massa klipp o.dyl. på datorn och tiden bara rann iväg...Mina vänner gick hem 06.10 på morgonkvisten och jag stupade i säng.....

Fyy vad segt det har varit idag...det är bara att inse att man inte är tjugo längre...

Klockan två idag, kände jag mig så pass pigg att jag försökte få i mig lite föda...gick sådär...men det var nog nödvändigt ha ha ha ....

Vid fem skulle vi repa......blev väl inte mycket gjort...idag var inte basisten Erik med, och så fort nån fattas blir vi ofokuserade. Plus att vi var två som led av  vätskebrist (?) sömnbrist (!) och kanske lite pannknack...

Nej nu får man väl ta det lugnt i veckan...för på fredag kan det vara dags igen...kräftkalas står på agendan....Det är ett hårt liv man lever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0