Lördag

Igår kväll hade ju Madde sin kräftskiva här hemma, och jag valde att stanna hemma. Det var inga som helst problem, ungdomarna satt ute och jag pendlade mellan tv-soffan och altanen.Kul när man är välkommen i de yngres krets! Riktigt trevliga var de, även om de flesta blev lite för fulla och det spårade ur för vissa.Men på det hela taget blev det nog en lyckad kväll.

         
          Partytältsbygge..

         
          ...och pappan sponsrade....

Jag som inte deltog i själva drickandet, förutom nån öl, vaknade med världens huvudvärk :( Det var så illa att jag misstänkte migrän. Men jag fick i mig ett par alvedon, och då avtog det sakta. På em blev jag återigen bjuden på mat hemma hos Anna. Min snälla, snälla vän... Thailländsk mat...mmm

Anna ska på dans ikväll, men jag som inte är nåt för det, (hmm...) tänker nog bara ta det lugnt.

Egentligen borde jag nog ta och klippa gräsmattan, får se om jag vill störa mina grannar så här på lördagskvällen. Min gräsklippare lever nog på övertid, den låter så fruktansvärt illa, så man skäms! Om jag hade pengar....skulle jag köpa en ny. Apropå pengar ska jag gå och rätta min Harry Boy nu...man vet ju aldrig, jag kan vara rik nu.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0