Kräftor kräva dessa drycker...

                 

Ikväll är jag bjuden på kräftskiva hos min kusin Maria och hennes familj. Ska bli skitkul...Var ju tvungen att åka till systemet och inhandla lite snaps! Och min absoluta favorit är ju Aalborg. Nu fanns inte den vanliga akvaviten, men jag hittade en liten samlingsbox med 10 olika Aalborgssnapsar i....Krondill. pors.jubileums..m.m. Mkt trevligt!

                
                 Symfoni......ja det ska nog räcka åt mig...

På väg till Tierp stannade vi till vid Gatmot och slängde sopor som vi hade proppat bilen full av. Gud vad det är skönt att bli av med skräp! Allting känns lättare efteråt, även om det finns massor kvar hemma att slänga.

Vi gick  även in på skoaffär'n och där gjorde jag ett litet fynd. Hittade ett par sandaler för 100 kr!! ordinarie pris hade varit 449 kr....inte illa tkr jag :-)

                
                Kan ju ha de nästa sommar om inte annat....

Jaha och nu återstår den stora världsviktiga frågan: Vad ska jag ha på mig ikväll?? Alltid samma problem. Inte har jag nåt i garderoben heller. Äh! vi ska tydligen sitta ute på en altan så det får väl bli jeans och nån tjock tröja tror jag. Att man ska bli så jollig,samma visa varje gång jag ska bort....

Usch! efter den sommaren är min kropp igenslammad av gifter tror jag. Har väl sällan druckit så mycket rose´vin och käkat grillmat o.dyl......Nej nu måste jag detoxa lite tänkte jag och stegade in på hälsokostbutiken i dag. Men då var ju precis den kuren som jag skulle ha ,slut. Kanske får in den nästa vecka, jaha okej då....

Så det är väl lika bra att fortsätta förgiftningen idag....ska nog hälla upp ett glas rose´nu...lite uppvärmining inför kvällen. SKÅL!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie-Anne

Jag instämmer. Håller på o förbereder maten, o då måste man ju ha lite rosè

2009-08-21 @ 16:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0