gräsklippardöd

Min gräsklippare är nu totalt slut... Tänkte klippa igår när det var skapligt väder, och först ville den inte starta. Efter att ha slitit axeln ur led (nja inte helt) hoppade den igång och lät som...ja...den lät inte bra! Men den gick om än trögt. Tyckte den kändes konstig att hantera, och får då se att rosten håller på att käka upp fästet till själva "handtaget" lr "styret" lr vad man nu säger....Ja vad händer? Jo skiten lossnar från själva chassit!!!!

          
          Det var omöjligt att fortsätta....SKIT OXÅ!!!

Min ena hund Lovis har fått klåda på ett öra...hon kliar o kliar o kliar....Sårigt har det blivit med. Man tror ju att det ska gå över nån gång, men idag ringde jag till våran "superveterinär" Per. Fick en tid på em, jag jobbade men Madde åkte med Lovis. Han kunde raskt konstatera att hon var röd i båda öronen...så nu får vi ha droppar både i och utanpå öronen.....Tur att det inte var skabb iaf....

            
             Stackare.....

Kolla in det här härliga klippet från Britain's got talent...far och son....RIVERDANCE!!!



Kommentarer
Postat av: syrran

underbart klipp, man blir ju bara på så bra humör..

får mig oxå osökt att tänka på en riverdance som utspelade sig vid Risön...

2009-09-02 @ 21:07:27
Postat av: Pelle

Helt suveränt klipp! Det behövdes efter att precis sett "Män som hatar Kvinnor", nu kan man gå och lägga sig med ett leende på läpparna..

2009-09-02 @ 23:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0