Vintern rasat.....gud va trevligt!

Ja! Nu är kl. 00.53 och jag är nyss hemkommen från Valborgsfirandet:. Det var som alltid trevligt och roligt att träffas. Usch vad töntigt det låter, men det är sant, det var trevligt.... Solen sken men det var ganska kallt.

             .
              Den traditionsenliga kasen i hästhagen.Trevlig!

            
            Hästen Grena hälsade på. Trevligt!

           
           Vi tände kasen tidigt för vi frös...Trevligt!

            
            Idel glada miner! Trevligt!

            
            Matte tog en kall öl i kylan! Trevligt!

            
            Vi grillade korv och det blev mörkt. Ja kan man säga annat än att det var trevligt! Mina små vovvar fick vara hemma. 
           Och det var skönt både för dom och för mig tror jag.   
           
Jaha, då var det första maj då! Och inte tänker jag demonstrera heller. Nej jag skulle behöva baka bullar, men det beror väl lite på väder och vind oxå. Man vill ju helst vara ute och njuta om det är sol. Vi får väl se imorgon, eller det är ju snart morgon, jag menar lite senare idag....Trevliga hälsningar/ Nickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0