Familjen annorlunda?

Idag är det skärtorsdag och jag kom inte iväg till blåkulla i år heller. Får försöka nästa år igen. Jag har varit ledig idag, och då brukar man ha stora ambitioner. Jag skulle som vanligt städa och greja, men det blev inte mycket gjort. Nu på kvällen har vi repat och det är som vanligt skitkul. Fast jag hade en envis huvudvärk. Kände att jag var på dåligt humör när jag kom hem. Då kom Madde o jag på att vi inte hade ätit nån mat på hela dan, så gissa vad jag gjorde? -Äh! ska vi käka lite påskmat nu istället? Jaa! Sagt och gjort, potatis kokades,jag stekte prinskorv o köttbullar, lite skinka, lite sylta, ägghalvor och framförallt sill o snaps!!! Observera att klockan var kvart i elva på kvällen. Guuud va det va gott!  Nu är man mätt och belåten, tyvärr hänger huvudvärken kvar....

                  
                 Camilla var oxå här, men hon var inte hungrig. Hon kanske tyckte vi var skumma........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0