musik, musik och åter musik!

Ja! då har den här helgen gått med då! Idag har jag suttit i replokalen i 10(tio!!) timmar sammanlagt. Först från 10- 14 och sen en timmes paus för att åter vara där 15-21. Jodå! och kul har det varit..Fram till klockan 18 körde vi Johans projekt och sen ringde vi efter basisten Erik och körde några 'band-låtar'. Få se hur lätt det blir att sova nu? 

                 

Det har även inträffat en premiär här hemma idag. Jag har hängt tvätten ute! Gud vad härligt det är, och vad den luktar gott!
                   

Min son åkte på nån form av muskelsträckning i ryggen igår, riktigt illa var det. Han kunde knappt röra sig utan att vråla av smärta. Det är något bättre idag, men tveksamt om han kan gå i skolan i morgon
                       .....

En sak slår mig just nu! De har inte ringt från PC-city angående min skrivare!!!! Killen sa att det kunde ta upp till 4 veckor att kolla den på verkstaden, och i fredags var det 4 veckor sen jag lämnade in den. Löjligt! En skrivare som kostar 499 kr, och som jag t.o.m köpte en drulleförsäkring till! Va!? Har det inte varit enklare att bara ge mig en ny direkt? Om jag kommer ihåg det får jag ringa i morgon.....

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0