Gu' va' roligt!

Idag fick jag en riktigt rolig överraskning när jag hämtade posten. Ett brev från postkodlotteriet som det stod grattis till vinsten på!  Min granne sa igår till mig att han hade vunnit  150 kr nu i veckan..-Jaha men då borde jag oxå ha vunnit, sa jag, eftersom vi har samma postnummer. Så idag kom posten med brevet, och det var ju lite mer än 150 kr....

        
 .....det var 1000 kr!!!!!  Kanske inte så mycket för många, men för mig var det oerhört välkommet. Min ekonomiska situation kunde ha varit bättre, om man säger så.

Imorgon ska jag åka till Gävle med min dotter och min syster. Där ska vi leta studentklänning....

Min bil har låtit illa ett tag, det verkar som om det kom från framhjulet. Jag hämtade min snälla granne B-O,och han konstaterade att det ena framhjulet satt löst. Alla bultar fick skruvas åt flera varv, så det hade kunnat gå illa.....

Det ska ju bli fint väder i helgen så lite altanrengöring blir det nog, plus lite (lr mkt) musikrep skulle jag tro. Det närmar sig inspelning....

Har precis kommit hem från kvällens rep och är som vanligt speedad av all musik och allt kaffe!

Ja just ja! I morgon kommer mina grannar hem med lilla bebisen Felix, ska bli så roligt att få träffa dom. Hoppas hitta nåt gulligt klädesplagg i Gävle till honom.

*Det finns tecken och nyanser i livet som du kanske inte ser förrän du tvättat dina ögon med tårar*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till vinsten! Vad roligt! Man kanske skulle gå med i där lotteriet då! Här finns många hål att stoppa i, mycke renovering är det.....

Och vad mysigt att få nosa/ lukta på bebis! finns inget som luktar så gott! :)

Och fint väder ska det bli i helgen! Önskar jag hade en altan att rengöra. Vår trall är 30 år..."mest flisor" men ny ska snart läggas!! Rita med familj kommer så det blir väl lite grillning kanske!

ha en skön helg!

/ kram maggan

2009-04-23 @ 23:38:34
Postat av: Annika

Ja ni får ha det så mysigt i helgen ni med!

2009-04-24 @ 07:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0