Denna dagen ett liv!

Nu har vi kommit hem från vår shoppingtur till Gävle. De tusen kronorna som jag vann igår är nu endast ett minne blott. Men tänk vad mycket vi fick för det. Cubus hade 30 % på alla kläder, så där handlade vi för 1072 kr har jag för mig. En studentklänning några linnen, några trosor, en blus, en jättesöt babydress med tillhörande mössa till grannarnas nyfödde, ett rouge och ett läppstift! Sen blev det ett par jeans på H&M plus lite annat smått & gott. Det var det roliga. Det tråkiga var att det började låta fruktansvärt illa om bilen när vi var på E4:an på väg hem. Samma ljud som igår när hjulet satt löst fast mycket värre.
         
Vi tog oss till Tierp och stannade på Preem, men vad kan vi? Inte mycket! Ringde till exet och han var på väg från Uppsala men tog vägen runt Tierp för att hjälpa oss. Gissa vad det var? Bultarna satt löst IGEN!!! Kunde ha gått illa om vi tappat däcket på motorvägen..... Nu är bilen i hans verkstad, för genomgång av hjul och fälg. Tänk om det är sabotage? Nej då! det tror jag inte, möjligen nåt skit som fastnat  emellan på nåt vis.. jaja det visar sig väl.

Alldeles nyss kom mina grannar hem från BB,jag var bara tvungen att få en första titt genom häcken. Såååå himla liten, och sååå himla söt. Jag ska gå över lite senare när de har 'landat ' lite.

Nej nu håller jag på att smälta bort, för solen ligger rätt på fönstret i hallen där jag sitter. Nu ska jag gå ut och ta igen mig en stund i en solstol!

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0