Ett år äldre...

Jaha, ett år till har passerat sen min förra födelsedag. Igår fyllde jag år och jag fick främmande av mina närmsta, utom Madde o Kristoffer som är i Umeå och Johanna som var krasslig.
 
Jag fick fina presenter:
 
Åh vad jag längtar till våren.... då ska jag köpa uteblommor!
 
Ljuslyktor kan man aldrig få för många av!
 
Rödvin är en fin present!
 
Krispiga tulpaner...
 
Jag knåpade ihop min favorittårta med päron och after eight-mousse...
 
 
Armbands-tillverkningen förtlöper
 
 
Nu har jag tagit helg och en sväng till bilprovningen står på agendan i morgon och sen lite galej på kvällen!
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis i efterskott!

2015-02-06 @ 11:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0