10 februari

Det har varit två underbara soldagar här nu. Man känner verkligen att våren är på väg, och det töar mer och mer. Hoppas det inte blir nåt större bakslag nu... Imorse kunde hundarna o jag gå på skaren nere på ängarna.
 
 
 
 
 
Idag kom min födelsedags.present med posten...den som jag köpt till mig själv ;)
Nämligen en ny fönsterlampa till mitt sovrum...
 
 
I april ska jag åka till Edinburgh med fem tjejer. Vi var fyra st som träffades för att käka i fredags. Bord var bokat på restaurang AnnaBels.
 
Mycket god mat och dryck....
 
Vi gick vidare till Katalin och sen Stationen innan mitt tåg gick hem. En mycket trevlig kväll, som bådar gott inför resan till Skottland!
 
Och nu på em var Alex och jag på en visning av en lgh här i närheten. Mycket folk och fin våning gör att jag befarar att priset stiger rejält... men men...Vi får väl se om ungen flyger ur boet snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0