Hej hopp!

Här rullar dagarna på som vanligt. Finns liksom inget intressant att skriva om.... Har inte tagit några bilder heller.. Men jag har iaf fått hem min nya iPhone 6, och håller på att vänja mig med den. Är väldigt nöjd hittills! 
 
Annars då?
I fredags for jag in till stan en snabbis. Var på jakt efter en kappa och fyndade en på Lindex. De hade 20% rabatt på ytterkläder passande nog.
 
I lördags kom mamma och hjälpte mig att trimma Charlie. Gick ganska bra, även om han inte tycker det är jättekul!
 
Jag har kommit in i en "bak-period"...brukar bli så i äppeltider. Har äppelkaka till kaffet nästan varje dag! Onyttigt, men gott ;)
 
För övrigt njuter jag av att mitt hus är så fint nu på utsidan...och tätt....förhoppningsvis! 
 
Nu ska jag krypa till kojs med en bra bok.
 
Det får bli en bild från Cypern:
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0