Värme!!

Herregud vilket väder vi har! Helgen har varit fantastisk. Igår, lördag åkte Alex o jag in till stan. Vi skulle köpa födelsedagspresent till Madde, som kommer hit om en dryg vecka. Vi hittade det vi hade pratat om men sen längtade jag hem. Jag hade en djävulsk huvudvärk som bara blev värre....
 
Jag fick försöka vila på em och kurera mig, för jag var bjuden på grillning hemma hos Anna  o Pelle på kvällen! Efter vila och alvedon, kändes det bättre och vi hade en trevlig kväll! 
 
 
Idag var det ännu varmare nästan 20 grader i skuggan kl 8....
 
Jag har pysslat hemma och legat i solstolen emellanåt.
 


Nu ser det dessvärre ut som det kan bli åskoväder imorrn... Jaja, jag jobbar iaf så det är inte hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0