Slut som artist!

Sist jag bloggade var den 24e maj... Och idag är det den 2a juni...vart tar tiden vägen? Vad har hänt sen sist då?
 
Min Paradisbuske slog ut och blommade i all sin prakt i 1 dag...
 



I tisdagskväll kom Madde hem. Alex hämtade henne vid Gävle Central. Jag satt samtidigt hos veterinären med Charlie.... För femtioelfte gången... Suck, stackarn har öroninflammation IGEN!!
Det var bara att ge honom lugnande, så han somnade en stund, och sen rensa öronen på päls!
 


 
Nu går han på en 10-dagars antibiotikakur, och  vi hoppas det hjälper...
 
På onsdagen fyllde Madde år och vi hann gratta henne innan det var dags för årets Siljarock! 
 
Hemma blåste det som sjutton och oron steg när vi närmade oss Värtahamnen...
Men otroligt nog var det lugnt på havet!
 
Inga vågor alls att tala om...
 


 


Som vanligt, hade vi skitroligt ihop! Mycket musik och många goda drinkar!
 
 





 
 


 








 
Lite för lite sömn och lite för dåligt intag av mat, gjorde att man var helt slut när man kom hem på fredagen, haha!
 
Ja nu längtar jag redan till nästa Siljarock...
 
I lördags spelade vi nere vid IP på årets "Örbyhusdag" Regnet upphörde till kvällen, men det var rätt kyligt! Mindre betalande än vanligt, men fullt drag framför scenen vid sista spelsetet! Kom hem vid halvtre kanske, och försökte varva ner en stund...så det blev inte mycket sömn den natten heller...Jaja, man lever bara en gång, sova får man göra sen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0