Värmebölja!

Helt otroligt vilket fint väder vi har! Tur man har semester, för man orkar inte göra många knop... 
 
Igår låg jag under parasollet och läste en bok från pärm till pärm! Så skönt att slappa...
 



 Mot kvällningen åkte Alex och jag till Elsarbo för att gratulera Jesper som fyllde 21år!  
 
Där blev det kaffe o tårta på deras fina inglasade altan. 
 
Lite senare satte vid oss vid deras uteplats på framsidan. Solen låg på och det var över 30 grader fast klockan var mycket!
 
 
Katterna var loja...här är en av dom...ja jag lär mig aldrig vem som är vem, men chansar på att detta är...hmm...Sigge.....kanske....?! eller så är det Harry...



Denna helg har varit jättebra! Har i princip bara slappat, ätit och druckit... och tre dagar i rad med syrran och hemnes familj! 
 
Värmen ska tydligen hålla i sig, och t.o.m öka... Så nån tur till kusten kanske det kan bli i veckan! Det blir nästan olidligt varmt på min altan om dagarna när solen ligger på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0