Nu blommar det!

Nu börjar det ta sig i mina lådor och krukor!
 






 




Idag köpte prydnadsgräs på plantagen. Blev lite grinig över att jag inte hittade nån snygg korg att ställa det i. Men det var ju lika bra det, för när jag kom hem kom jag på att jag hade en zinkhink i lekstugan! Ibland glömmer man bort vad man har, o bara köper nytt..
 


En annan sak som jag letade efter i flera affärer var ett par vita shorts. Men jag hade en inre bild av hur de skulle se ut... Inte för korta gärna lite uppvikta och ganska tajta... Hmm, fanns inte nånstans. Åkte hem, började kolla på nätet, när det slog mig... -Men herregud! Jag har ju ett par vita långa stretchjeans som jag aldrig använder.., sagt och gjort, eller rättare sagt: sax och gjort! Voilà! Ett par i mina ögon perfekta shorts!
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0