Fiskelycka!

Jag och Alex åkte till Elsarbo och åt grillat med familjen. Supergott var det. Speciellt som jag kom på att jag inte ätit mat sen i söndags, då jag stekte några prinskorvar. Man är ju inte hungrig i värmen... Efter maten åkte vi och fiskade.... Ja killarna o jag iaf... AnnaLena o Johanna stannade hemma.
 


 



Spegelblank sjö....
 


 
Otroligt vackert och "ro"givande.

 


 
Alex har fisk på kroken!

 


 


 
Solen gick ner och vi rodde iland vid halvelva-tiden. Alex fick två abborrar o en gädda, jag fick en gädda. Matte o Jeppe hade bara metspön med majs som agn med sig, det nappade inte fiskarna alls på...
 
Imorgon blir det nog en dag vid havet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0