Sjukläget...

Rapport från sjukstugan: Charlie är i det närmaste helt återställd...hungrig, uttråkad, busig, gosig, kelig..
 
 
 
Lovis är inte helt okej i magen än, så hon får ta det lite lugnt med maten än så länge..men ser lite piggare ut iaf. Hon har nog gått ner i vikt för selen måste spännas in.
 
 Nedrans bacillusker!
 
Nu är min arbetsvecka slut och tre dagars ledighet väntar...skönt, för min rygg känns inte bra. Hoppas, hoppas INTE det blir snö i helgen...jag vill inte skotta. Tyvärr såg ju väderprognosen inte så lovande ut....
 
När man jobbar till kl 18, sen rastar hundar, sen åker till affären, sen lagar mat...ja då är klockan rätt mycket när man till slut får sätta sig och äta. Alex beställde paj idag, så det fick bli en Quiche lorraine och den var klar kvart över åtta....
 
Gött mos!
 
Wohoo! Nu blev jag glad! Leksand spöade Brynäs med 3-2. Härligt!
 
LTJD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blev ledsen ja`!

2014-01-10 @ 17:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0