Challe!

Igår var det dags för återbesök hos veterinär Per. Charlies öron var torra och fina, ingen inflammation eller svamp! Skööönt!! Men....pälsen växer och gror i hans trånga hörselgångar, så vi får väl se hur länge det varar. Fick rådet att droppa i äppelcidervinäger (??!!) nån gång i veckan, för det är surt och ska tydligen vara bra och skonsamt.. Ha! Kan jag ju passa på och dricka en slurk själv. Det gjorde man ju hysteriskt för ett antal år sen, för att gå ner i vikt bl.a....
 
 
För övrigt dricker jag Aloe Vera.dryck, C-vitamin brus och alla möjliga huskurer för att mota min förkylning, men tyvärr har den brutit ut rejält nu. Snorar och nyser som bara den, så jag får hoppa över min träning ikväll :((
 
Dags att jobba igen efter en stunds lunchvila i soffan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0